Tvůrce webu je i pro tebe! Postav třeba web. Bez grafika. Bez kodéra. Hned.
wz
Menu Zavřeno

Pathfinder cross 110 – speciální elektrický motorový invalidní vozík

Pro výlety do přírody, kam s mechanickým vozíkem nebo osobním automobilem není přístup.
(výrobce: MH vozík, Miroslav Hass, Losiná, Stod)

Po osobním kontaktu s výrobcem panem Hassem ze dne 28. 1. 2011, mi byla učiněna omluva za nepříjemnosti s prototypem Pathfinder cross 110 (benzinovým motorovým invalidním vozíkem). Následně mi bylo sděleno, že tento typ pan Hass již nevyrábí z důvodu problémů, které byly popsány v předchozí recenzi. Výrobce mě ujistil, že pochybil a podcenil výrobu benzinového vozíku. Ohledně uživatelů tohoto typu invalidního vozíku výrobce přislíbil lepší komunikaci než doposud.

Nyní výrobce dle svého sdělení vyrábí nový typ motorového invalidního vozíku, kde je kladen důraz na bezpečnost a spolehlivost výrobku. Benzinový motor 110 cm3 byl nahrazen elektrickým motorem o výkonu 3,5 kW s dojezdem 30 – 40 km a dobou nabíjení 4 hodiny. Nový typ elektrického motorového invalidního vozíku jsem měl možnost osobně vidět i krátce vyzkoušet. Patrné je přepracování nosného rámu vozíku, který je robustnější a jízdní vlastnosti se zdají být lepší.

Určitě se budete ptát, jaké výhody pro mě plynou ze skutečnosti, že se opět vyjadřuji k tomuto výrobku. „Mohu Vás ujistit, že žádné, kromě omluvy pana Hasse“. Osobně považuji za důležité, že výrobce se snaží napravit chyby, které byly u předchozího typu a doufám, že nový typ invalidního vozíku bude spolehlivější a bezpečnější pro všechny případné zájemce.

autor textu: Dražka Jiří

3 Comments

  1. Jitka Žákovská

    Ráda bych se taky přidala k názoru na Pathfinder cross 110.
    Vloni v létě zakoupil manžel tento stroj na benzín s tím že bude samostatný a více pohyblivý ale opak byl pravdou.Všude s ním musel někdo jezdit jako doprovod jelikož neustále padal řetěz a nakonec ozubené kolečko mělo značně opotřebované zuby, že jsme se rozhodli jej reklamovat, Mělo to více závad,které jsme výrobci popsali.Vozík byl v říjnu 2010 odvezen a od té doby jsme ho neviděli a ani výrobce.
    V lednu 2011 se ozval s variantou,nahradit nám vozík za elektrický. Nyní jsme ve fázi že čekáme na odzkoušení.
    Prozatím jsme shlédli jen video elektrického vozíku,ale nevím jestli můžeme ještě projevit důvěru v tohoto výrobce invalidních vozíků.Člověk který nechodí p

  2. Pavel Tumpach

    Ten vozík je šrot,na to bych neposadil ani děcko.Nabízím radu jak to vyřesit.Jezdím kam chci a omezuje mě jen benzin v nádrži.2tis.km s výměnou brzdových destiček i v těžkém trénu

    • Radek Kučera

      Chtěl bych reagovat na komentář.V roku 2011 9 měsíc jsem si zakoupil vozík Cart E 3000 (elektrický teréní invalidní vozík) od pana Haase.Jelikož jsem paraplegik myslel jsem si že budu ještě více samostatnější ale opak je pravdou.Po týdnu jízdy na zpevněných cestách mi upadlo zadní pravé kolo (zlomila se poloosa).Po opravě za 100km jízdy podotýkám jel jsem z prudkého kopce opět se mi zlomilo to samé zadní kolo.Pan Haas přijel osobně a závadu mi zpravil přímo na místě.Následovaly ještě 3 opravy závažnějšího typu.Po poslední opravě byl vozík u pana Haase 5 měsíců a taktéž nereagoval na emaily a ani na telefon.Pod výhružkou my byl vozík vrácen a po špatné komunikaci s panem Haasem již si nechávám vozík opravovat mechanikem.Chtěl jsem se zeptat jak jste vyřešil váš problém.Děkuji za odpověď..

Komentáře nejsou povoleny.